torsdag 19 juli 2012

Euphoria

När Loreen vann så blev vi så sjukt glada - för det innebar att vi kunde köra den som avslutning på hela Eurovision showen.
Den är så himla rolig att göra och publiken älskar den, och att vi har Annika och Fredrik är så awsome.
We are all alone in our own universe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar