söndag 4 mars 2012

Take On Me

Igår var det Lördag, och det innebar showtime för oss.
Dansgenomgång


Vi hade lite reptid på dagen, men mycket gick åt till att prova kostymer. Vi har grymt coola kostymer i den här showen, vissa riktigt fula och det är många byten, 4 st peruker på 45 min.
Jag var lite nervig inför den här showen, det gick så bra förra gången så då var jag lite rädd att de skulle tycka att vi inte gått framåt och trott att vi inte jobbat lika hårt.
Men det gick skitbra, fick jättebra kritik! Känns skönt!

Grrr, Vulgaria!

Ebba och Jag innan showtime




















Annika är shcnygg!




Det är super kul med Showtime, men rummet vi kör det i är så jäkla kvavt och det blir 50 grader så man svettas som en gris.


Nu har jag precis sett Gran Canarias Showtime, dom var superbra! Det är bra att se på andra också och få lite inspiration. De flesta lägger till egna detaljer eller förbättrar och då kan man sno det till sin egen show, väldigt bra.


Skulle bloggat igår men internet är så förbannat segt här ibland, så jag får passa på nu.
Igår kväll blev det att fräscha upp sig, ett försök till att bli lite snyggare, rödvin från baren och lite melodifestivals tittande och soffhäng. De som hade showtime idag tog det lugnt, men jag; Leo och Annika från mitt team, Mallorca gänget och några fler åkte in till Gävle.
Det var faktiskt kul, trodde inte Gävle var så happening men så kommer man ju från Norrköping och där är man inte bortskämd med uteställen.
Kul att bonda lite med teamet också, Annika är så härlig och Leo hade publik hela tiden på dansgolvet. Det satt en hel grupp vi ett bord och gapade stort när han stod där och röjde galet och drog i sina hängslen, haha.
Är ganska trött idag, skönt att vara ledig.
Blir eventuellt tacobuffé i stan idag och lite häng med resten av teamen.


Wake me up before you gogo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar