Sitter med min musli och mina hallon i min säng och ska snart kolla på något roligt, onödigt skit på min dator. Senast har det varit Family Guy och Kvarteret skatan, idag när jag skulle berätta en rolig sketch för Leo kunde jag inte avsluta den för jag skrattade så mycket att jag började tjuta. Ibland är det jobbigt att ha så grym humor.
Vi har precis kört Pirates, det gick bra - man blir bara så sjukt trött och svettig. Peruk, skinnbyxor och sammetsrock är inte vad man längtar efter att sätta på sig här...
Idag var jag vuxen och köpte en födelsedagspresent - till mig själv.
Tack Lovisa, du är för gullig!
Min mamma var så söt och ringde med en orolig och lite uppgiven röst och sa att de nog inte kunde fira mig på söndag, om det gick bra så kanske vi kunde vänta tills jag kom hem? Jag vet inte vad hon trodde att jag hade förväntat mig, att de skulle sjunga för mig och att jag skulle blåsa ut ljusen på tårtan via skype? Haha, fna mamma.
Nu är det en månad kvar och vi ska hinna med en massa roliga saker innan dess, men jag längtar hem grymt mycket också. Längtar efter att få träffa alla och så är jag grymt nyfiken på Teneriffa! Fast jag vet ju att när jag väl åkt härifrån så kommer jag sakna det här stället enormt, så det gäller att suga ut allt ur det den tid som är kvar.
Annars är livet bra och jag måste än en gång säga hur glad jag är över mitt fantastiska fina team!
Vi har precis kört Pirates, det gick bra - man blir bara så sjukt trött och svettig. Peruk, skinnbyxor och sammetsrock är inte vad man längtar efter att sätta på sig här...
Idag var jag vuxen och köpte en födelsedagspresent - till mig själv.
Tack Lovisa, du är för gullig!
![]() |
| Supersnygg skinnjacka - nu är den min! |
Min mamma var så söt och ringde med en orolig och lite uppgiven röst och sa att de nog inte kunde fira mig på söndag, om det gick bra så kanske vi kunde vänta tills jag kom hem? Jag vet inte vad hon trodde att jag hade förväntat mig, att de skulle sjunga för mig och att jag skulle blåsa ut ljusen på tårtan via skype? Haha, fna mamma.
Nu är det en månad kvar och vi ska hinna med en massa roliga saker innan dess, men jag längtar hem grymt mycket också. Längtar efter att få träffa alla och så är jag grymt nyfiken på Teneriffa! Fast jag vet ju att när jag väl åkt härifrån så kommer jag sakna det här stället enormt, så det gäller att suga ut allt ur det den tid som är kvar.
Annars är livet bra och jag måste än en gång säga hur glad jag är över mitt fantastiska fina team!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar