Vi har precis haft mentalträning och Teambuilding, superbra.
I lördags hade vi Showtime, vilket innebär att vi visar upp det som vi gjort under veckan, och denna vecka var det Eurovision.
Vårat team var så snygga ;) Hade rutiga skjortor och sminka till oss lite, ja förutom Leo då.
Det var sjukt kul och skönt att ha det avklarat, men fan vad svettiga vi blev, fatta hur det kommer bli nere i Bulgarien... shit, kommer se ut som jag badat efteråt.
Jag blev precis frisk så det var jätteskönt att kunna sjunga ut lite. Mycket ligger inte i mitt normala läge och jag är inte van att sjunga så. Men det var väldigt kul att få köra på och försöka, inte bara låta söt och gullig hela tiden, haha.
Sen var vi helt plötsligt lediga - ovant!
Käka lunch med teamet och snacka lite om uppträdandet, hann vila lite och rita. Sen åkte vi in ett gäng till stan för att käka - cypern gänget och så jag.
"Skål för cypern! Wooo ... och Bulgarien!"
Det var jättetrevligt, vi hittade tillslut ett bord på Bishops arms, god mat och så fick alla plats.
Det är inte så lätt att hitta bord till nio stycken en lördag kväll. vissa blev lulliga på de 2 glas vin vi drack och när vi kom till Engeltofta var baren fortfarande öppen så festen fortsatte.
Det blev dans i "Singingroom" efter melodifestivalen och vissa, typ Maria, fick nackproblem efter allt headbangande. Efterfesten ägde rum i Tv-rummet där det inte fanns någon luft och var extremt trångt, men ändå lyckades vi ha limbotävling - som Erika vann, viga jävel...
Sen blev det film, Shrek 4, gud vad jag dog av garv när jag såg mästerkatten i fet version!
I går åkte i princip alla in till Gävle, så fort man får chans att komma härifrån ett tag så tar man den, det blir lite enformigt annars.
Jag, Erika och Maria gick tillsammans, det blev shopping - mest för Erikas del, och lunch på stan. Sen var vi skittrötta och bara hängde på deras rum och kolla på sex and the city.
Det sprids lätt rykten här på Engeltofta, så vi tänkte att vi kunde bidra lite mer till dem... Haha, vi har väldigt roligt åt det och vår nya favoritfras är "Jo, nu när du säger det så...!" Helt underbart vad folk är naiva :)
På kvällen blev det filmvisning med "Leagally Blonde - The Musical" riktigt bra!
Hann prata med båda Olle, Emelie och Fia i helgen, blir inte så mycket prat annars tyvärr <3
Nu är det middag och sen har vi Own practice, fick koreografin till 2 st 80 tals medleys, så det blir att repa in dom.
Mycket uppdatering på en och samma gång, men jag har inte så mycket tid - I'm so fucking buisy ;)
I lördags hade vi Showtime, vilket innebär att vi visar upp det som vi gjort under veckan, och denna vecka var det Eurovision.
Vårat team var så snygga ;) Hade rutiga skjortor och sminka till oss lite, ja förutom Leo då.
Det var sjukt kul och skönt att ha det avklarat, men fan vad svettiga vi blev, fatta hur det kommer bli nere i Bulgarien... shit, kommer se ut som jag badat efteråt.
Jag blev precis frisk så det var jätteskönt att kunna sjunga ut lite. Mycket ligger inte i mitt normala läge och jag är inte van att sjunga så. Men det var väldigt kul att få köra på och försöka, inte bara låta söt och gullig hela tiden, haha.
Sen var vi helt plötsligt lediga - ovant!
Käka lunch med teamet och snacka lite om uppträdandet, hann vila lite och rita. Sen åkte vi in ett gäng till stan för att käka - cypern gänget och så jag.
"Skål för cypern! Wooo ... och Bulgarien!"
| Aurora, Maria, Viktor, Elin, Emma, Lina, Erika och Jag |
Det är inte så lätt att hitta bord till nio stycken en lördag kväll. vissa blev lulliga på de 2 glas vin vi drack och när vi kom till Engeltofta var baren fortfarande öppen så festen fortsatte.
| Maria Erika och Emma |
| Lina och Emma |
Det blev dans i "Singingroom" efter melodifestivalen och vissa, typ Maria, fick nackproblem efter allt headbangande. Efterfesten ägde rum i Tv-rummet där det inte fanns någon luft och var extremt trångt, men ändå lyckades vi ha limbotävling - som Erika vann, viga jävel...
Sen blev det film, Shrek 4, gud vad jag dog av garv när jag såg mästerkatten i fet version!
| Lina i brillor - Hett! |
![]() |
| <3 |
I går åkte i princip alla in till Gävle, så fort man får chans att komma härifrån ett tag så tar man den, det blir lite enformigt annars.
Jag, Erika och Maria gick tillsammans, det blev shopping - mest för Erikas del, och lunch på stan. Sen var vi skittrötta och bara hängde på deras rum och kolla på sex and the city.
| Steker i Gävle |
| 2 blonda smurfar |
Det sprids lätt rykten här på Engeltofta, så vi tänkte att vi kunde bidra lite mer till dem... Haha, vi har väldigt roligt åt det och vår nya favoritfras är "Jo, nu när du säger det så...!" Helt underbart vad folk är naiva :)
På kvällen blev det filmvisning med "Leagally Blonde - The Musical" riktigt bra!
Hann prata med båda Olle, Emelie och Fia i helgen, blir inte så mycket prat annars tyvärr <3
| Erika är så jävla cool |
| Nya briller |
Nu är det middag och sen har vi Own practice, fick koreografin till 2 st 80 tals medleys, så det blir att repa in dom.
Mycket uppdatering på en och samma gång, men jag har inte så mycket tid - I'm so fucking buisy ;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar